Applicazione Clinica di l'Estrattu di Foglia di Mulberry nantu à e Malatie Virali in Galline Pusatrici

Attualità

Applicazione Clinica di l'Estrattu di Foglia di Mulberry nantu à e Malatie Virali in Galline Pusatrici

1.Obbettivu: Per verificà e proprietà antivirali di l'estratto di foglia di Mulberry, questu esperimentu di validazione di l'applicazione clinica hè statu specialmente effettuatu nantu à un gruppu di galline ovatrici cun suspettata infezione da virus.

2. Materiali: Strattu di foglia di Mulberry (cuntenutu DNJ 0,5%), furnitu da Hunan Geneham Pharmaceutical Co., Ltd.

3. Situ: In Guangdong XXX Agricultural Technology Co., Ltd. (Casa di Pollu: G23, Batch: G1901, Day-old: 605-615) da u 1 à u 10 di Settembre, 2020.

4. Metudi:50.000 vittime suspettate di galline ovatrici infettate sò state scelte in un prucessu d'alimentazione di 10 ghjorni cù l'aggiunta di DNJ (0,5%) 1 kg / ton d'alimentazione, per osservà è arregistrà l'indici di prestazione di a produzzione di galline ovatrici. A gestione di l'alimentazione secondu a gestione di rutina di a casa di u pullastru è micca altre droghe sò state aghjunte durante stu sperimentu.

5. Risultati: vede u Table 1
Tabella 1 U miglioramentu di l'estratto di foglia di Mulberry dieteticu nantu à a produtività in Galline Pusatrici

Fase di Produzione Tariffa media di stesa
%
Tariffa d'ove micca qualificata
%
Pesu mediu di l'ovu, g / ovu U numeru mediu di mortalità
Per ghjornu
10 ghjorni prima di l'esperimentu 78.0 51% 63.4 65
10 ghjorni durante l'esperimentu 80.2 43,5% 63.0 23
Una settimana dopu à l'esperimentu 81.3 42,4% 63.4 12

I risultati di a Tabella 1 mostranu chì:
5.1 A diagnosi di laburatoriu prova chì e galline eranu infettate aviarie H9 infettate, è u numeru di mortalità hè di 65 galline / ghjornu prima di u trattamentu (fase iniziale), 23 galline / ghjornu durante u trattamentu (fase media), 12 galline / ghjornu dopu u trattamentu, ciò chì prova chì L'estratto di foglia di Mulberry dà benefiziu à l'inibitori di u virus influenza (sottotipu H9) è à e galline ovatrici cù una vivibilità aumentata.

Suggerimentu:L'usu in cooperazione di antipireticu (liquidu distillatu Bupleurum) durante u periodu patogenicu pò mantene u tassi di abitabilità. In casu d'infezioni batteriche miste, cume Haemophilus paragallinarum, micoplasma, Escherichia coli, Salmonella, Staphylococcus, Clostridium perfringens ecc., Trattamentu cumpletu cù droghe efficaci (cume flos magnoliaepowder, estratto Yin-huang, Yanlikang, lisozima, probiotici ecc.) hè necessariu.
5.2 L'estrattu di foglia di Mulberry aiuta à fermà efficacemente a caduta di u tassu causatu da l'infezione da u virus. Un 1,8% aumentatu u tassu di stesa durante u trattamentu di i 10 ghjorni è un 1,1% aumentatu di u tassu di novu una settimana dopu à u ritruvamentu di l'estratti di foglie di moru.
5.3 L'esperimentu mostra ancu un ingaghjamentu alimentariu ridottu per via di una dosa alta è un pesu di l'ovu pocu influenzatu (pesu minimu di l'ovu 62.7g). Queste reazzioni avverse sò riversibili è seranu riturnate à u nivellu normale dopu a retirazzione.
Misure di rimediu: Aghjunghjite oliu essenziale vegetale di tippu acquaticu chì pò migliurà l'ingestione di manghjuscule u 5u ghjornu dopu à u ritruvamentu di l'estratti di foglie di moru è riduce l'impattu annantu à l'ingestione di manghjusca.
Suggerimentu: Abbassate a dosa di estrattu di foglia di moru. L'applicazione clinica successiva mostra chì a dosa pò esse adattata à 200g / ton alimentazione. Una dosa più alta pò esse aduprata per 3 ghjorni se hè necessariu, è poi adattate à a dosa normale. I probiotici è l'oliu essenziale vegetale devenu esse aduprati in modu cooperativu per riduce l'effettu inibitorio nantu à l'ingestione di manghjusca.
5.4 L'estrattu di foglia di Mulberry pò riduce in modu efficace u numeru d'ovi micca qualificati causati da l'infezzione di virus. U tassu d'ove micca qualificate hè di 51% prima di trattamentu, 43,5% durante u trattamentu è 42,4% dopu u trattamentu.
5.5 A diagnosi di laburatoriu prova chì e galline eranu infettate aviarie H9 infettate, nisun altru prugramma terapeuticu pò mantene in modu efficace u tassu di abitabilità in a prima fase, ma l'estratto di foglia di moru hè efficace per a malattia.
Si pò cusì cunclude chì:u strattu di foglia di moru hè efficace per tene e galline ovatrici luntanu da e malatie virali, è prumove u tassu di abitabilità, prumove a produttività è mantene un tassu d'ova qualificatu; l'estratto di foglia di moru hà un effettu significativu di curà clinicamente e malatie virali, vale a pena esse applicatu largamente.


Tempu di posta: Dic-01-2020

Risposte

Scrivi quì u to missaghju è mandatelu